kikiii

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Marie G - 2 augusti 2011 23:14

Hej hej!

Idag så fick jag 30 besökare!!

Jätte glad ni kan själv kolla på min statistik till vänster.

Idag har jag varit ute med Nina & Felica.

Vi har varit lite runt skolgården och lekte '' Grönalund''!

Haha , ärligt talat det va länge sen man lekte sånt, & det va roligt för vi hade.. Ehm låt mig tänka...

Insane,spökhuset,Lustiga huset,Frittfall.

Vi körde det såklart med en massa andra.

När jag kom hem så hade jag missat precis ALLT jag missa när min pappa & mina syskon åkte till kiosken med pappa & när pappa åkte till affären ( Jag ääälskar att åka till affärer )  Missa mitt favoritprogram på en senegalisk TV där de talar mitt språk som jag har längtat efter på ett år!

Men som tur kommer den varje dag i Augusti.

Men som tur.. Missa jag inte såklart äppelpajen..

Den är i ugnen & jag läääääängtar efter den!

Men nu ska jag ladda upp bilder på facebook vetja! ♥

   Dagens outfit:

Grå topp från någon affär i London.

Vitt linne från Kappahl för 59;-

Jeggins från någon okänd affär i Stockholm.

Av Marie G - 2 augusti 2011 17:38

  Här är klänningen från Vero moda

Av Marie G - 2 augusti 2011 17:30

 Påväg in till blå tåget   Äter thai-mat  Lustiga huset med syrran!  Så vacker grönan är på kvällen! Specielt när man sitter i båten!   Vackra syrran! Coca Cola <3 ( I min fanns det Fanta.)

Puss 

Av Marie G - 2 augusti 2011 17:29

 

Av Marie G - 2 augusti 2011 16:17

Hej hej!

Och tack för de fina kommentarerna jag har fått!

Ni är så snälla <3

Snart ska jag ha frågestund!

Och till er som kommenterar lämmna gärna eran bloggadress så kan jag kika in er blogg & kommentare lite!


Men vi ses äälskar er <3 Och du WolfNíght för tipset om hoodtröjan .

/Marie

Av Marie G - 2 augusti 2011 14:02

Från Emma : Vart ifrån är byxorna med dragkedja där uppe? :)


Sv:

Hej Emma!

Byxorna är från Gina Tricot.

Visst va dom fina?

Ska absolut köpa ett par!

Puss/Marie

Av Marie G - 2 augusti 2011 12:17

Rubriken säger allt..

   Jeans från Ellos för 249 ;-

   Jeans från Ellos för 249;-

Hood kofta från Stadium för 299;-

Lila Yankes keps för 399;-

     Lila björn borg Sven 77 skor för 699:-

Vit linne från Zara för 59 ;-

Slitna jeans från Zara som är också högmidjade för 299:-

 En Chameleon klocka från Ur&Penn för 499;- med safaridiamanter & 5 års garanti.

     Tröja från Gina Tricot för 149;-

 Kofta från Gina Tricot för 199:-

   Niki jacka för 299 :-


( Kom ihåg att jag kommer köpa några av sakerna inte alla innan skolan börjar men kommer ha dom innan året är slut hihi)

 Jeans med dragkedjan längs uppe till äälskar byxorna

Karly Tank tröja från Gina Tricot för 149


Skoooolväskan! En Vezzano väska från accent för ca 300;-


Det va allt ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!

Marie heter jag & är 12 år gammal.
Jag gillar att sjunga,dansa, och blogga & såklart mycket mer.

I den här bloggen får ni veta om mitt '' glamurösa'' såkallade liv.
Men hoppas ni gillar det1

// Puss & Kram Marie

Fråga mig

3 besvarade frågor

♥ Följ mig! ♥

bloglovin

♥ Följ mig på bloglovi'n ♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

♥ Statistik ♥

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloglov'in

bloglovin

♥ Bloggar jag följer ♥

♥ Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards