kikiii

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Marie G - 1 augusti 2011 20:19

Hej! Idag så va jag med Jana ( http://candycloud.bloggplatsen.se ) , vi gick runt lite & snackade & stötte på Celina vid affären & fick veta att hon fick en lillasyster idag!


Ett stort grattis till henne!

Innan så va jag med My, Nina & Felicia i stallet ;)

Det va roligt för att min kompis red för första eller andra gången men hon va duktig för att var en ny börjare.


Men nu ska jag kolla ny skolkläder, saker, väskor o.s.v

Men imorgon så ska ju Jana resa igen =( 

Men när hon kommer tillbaka ska vi självklart vara.


Jag kommer inte uppdatera så ofta eftersom jag kommer att vara ute, upptagen och så är det ju också Ramadan!

Och , hehe ja jag är muslim hihi


Och till er som är musilmer  : Ramadan Mubarak , till er.

På Ramadan så fastar man ju man äter inte & dricker inte tills solen har gått ner tror jag.

Jag behöver inte fasta för att jag är ett barn.

Men jag får om jag vill.

Men idag så fasta jag inte. Och när solen har gått ner så lagar man god mat & äter med familjen.


Men när, ramadanen är slut så samlas familjen så får barnen pressenter & sånt, så äter man  jätte god mat & umgås & sånt!


Så där fick ni veta lite om Ramadan!

Haha när jag va hemma hos Jana så åt vi vaniljmunkar!

Och mina fingrar blev full tmed socker, och jag hade att jag hade Stop 'n' grow på naglarna.

Och så slicka jag fingret det smakade sååå beskt!!!

Jag drack typ skit mycket & samma hände med Jana.


I nästa inlägg så skriver jag lite så här  typ '' 20 saker ni inte visste om mig! ''


Ääälskar er vi ses snart!

Puss Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!

Marie heter jag & är 12 år gammal.
Jag gillar att sjunga,dansa, och blogga & såklart mycket mer.

I den här bloggen får ni veta om mitt '' glamurösa'' såkallade liv.
Men hoppas ni gillar det1

// Puss & Kram Marie

Fråga mig

3 besvarade frågor

♥ Följ mig! ♥

bloglovin

♥ Följ mig på bloglovi'n ♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

♥ Statistik ♥

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloglov'in

bloglovin

♥ Bloggar jag följer ♥

♥ Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards