kikiii

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Marie G - 28 juli 2011 17:21

Svar på tal fick från en tjej men endås hon ställde rätt många frågor;)


Från Marin : Hej!


1. Vad använder du för smink till fester & sånt? 


2. Kan du lägga upp en video när du sjunger/dansar?


3. Vad ska du göra imorgon?


4. Favoritdricka?


5. Stilikon ?


6. Favoritkändis?


Allt från mejj


Puss Marin!


Sv: Hej Marin & tack för alla frågor hehehe;)


Här får du alla svar :


1.Vad jag använder för smink & sånt kan du se på en av mina tidigare inlägg;)

Jag är nt en sån person som använder jätte mycket då menare jag JÄTTE  mycket smink.

Mascara ögonskugga, läppglans.

PUNKT SLUT Haahha;)


2.Haha det kan jag säkert nångång;)

Men det kanske blir om två månader eller så;)

För måste köpa en ny gitarr.


3. Imorgon, ska jag på fest!


4.Fanta Exotisk!


5. Demi Lovato & Cece Jones från Shake it up, här är ett exempel på kläder :

 


6. Favortikändis hmm... 

Det är väll Rihanna & Beyoncé & lite Diggy Simmons.


Puss & Kram Marin ha det bääst tjejen ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!

Marie heter jag & är 12 år gammal.
Jag gillar att sjunga,dansa, och blogga & såklart mycket mer.

I den här bloggen får ni veta om mitt '' glamurösa'' såkallade liv.
Men hoppas ni gillar det1

// Puss & Kram Marie

Fråga mig

3 besvarade frågor

♥ Följ mig! ♥

bloglovin

♥ Följ mig på bloglovi'n ♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

♥ Statistik ♥

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloglov'in

bloglovin

♥ Bloggar jag följer ♥

♥ Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards